Дерево сторінок
UA | EN

Перейти в кінець метадати
Перейти на старт метадати

Даний розділ містить функціонал, який надає можливість клієнтам, які використовують канал Viber, передавати шаблони на підтвердження через особистий кабінет. 

Розділ доступний лише клієнтам у яких активний канал Viber і транзакційні повідомлення. 

Інтерфейс розділу:

В загальному інтерфейсі виводиться список шаблонів, відсортований за датою створення. 

Загальний вигляд шаблону відповідний вигляду інтерфейсу створення повідомлення:

Інтерфейс включає в себе наступні елементи:
  • поле для вводу назви шаблону

  • можливість вибору Альфаімені зі списку доступних

  • поле для вводу шаблону 

  • поле для вводу тексту повідомлення

При введенні тексту в поле, користувач має змогу перевірити вигляд шаблону в мобільній версії:


  • кнопка для перевірки відповідності тексту повідомлення шаблону

Якщо при здійсненні перевірки, текст повідомлення не відповідає тексту шаблону, інформація в тексті повідомлення підсвічується червоним. 

Перегляд шаблонів:

Користувач має можливість переглянути шаблон повідомлення та його статус клікнувши на потрібний шаблон в загальному інтерфейсі.

Можливі статуси шаблонів:

  • новий;
  • активний;
  • в обробці;
  • відхилений;
  • скасований.
Інформаційні повідомлення:

• нагадування про заплановану подію в рамках надання послуг (наприклад, запис на прийом);
• cповіщення / попередження щодо роботи сервісів (сервіс недоступний, проблеми з продуктивністю і т.д.);
• попередження про вхід / вихід / спробі входу в обліковий запис;
• інформування про графіки / розклади занять, про поточну і підсумкову атестацію, про внутрішній порядок або домашні завдання, відправлені навчальними закладами / центрами дозвілля. Ці повідомлення не повинні суперечити правилам класифікації сервісних шаблонів;
• нагадування про заборгованість (включаючи деталі договору / угоди);
• інформування про умови та строки погашення заборгованості;
• інформування про накопичення / витрачанні / умовах використання / покупці купонів за програмами лояльності;

Повідомлення, які НЕ можуть бути узгоджені Viber як транзакційні шаблони:
1.Шаблони, які явно не відповідають жодному типу сервісних шаблонів, наведених вище;
2.Сервісні шаблони, що містять будь-яку додаткову рекламну інформацію (навіть якщо ця інформація відноситься до надаваної послуги);
3.Тригер пропозиції на покупку продукту / послуги;
4.Тригер на збільшення лояльності до сервісу (привітання зі святами, пропозиції оцінити сервіс);
5. Шаблони, що містять інформацію від компаній, що не надають послугу (наприклад, колекторських агентств);


УВАГА!

Рішення про узгодження/неузгодження шаблону займає до 5 робочих днів. 

        

Регулярний виразЗначенняПриклад шаблонуПриклад повідомлення
\w+Будь-який символ - букви і цифриHello \w+ your current balance is \w+Hello Alina, your current balance is 4000.
\S+Будь-який символ, окрім пробілуHello \S+ your current balance is \S+Hello Alina, your current balance is 4000.
\d+Цифри 0-9Hello \S+ your current balance is \d+Hello Alina, your current balance is 4000.
(\S+ )*\S+Від 0 до нескінченності слів, з пробілом між нимиHello (\S+ )*\S+ your current balance is \d+

Hello, your current balance is 4000.

Hello Alina, your current balance is 4000.

Hello Miss Alina, your current balance is 4000.

\d{1, 15}Кількість дозволених символівHello (\S+ )*\S+ your current balance is \d{1,15}Hello Miss Alina, your current balance is 4000.
Процес очищення шаблону

За замовчуванням використовується механізм видалення з повідомлення спецсимволів, для зіставлення з шаблоном. Після видалення спецсимволів, усі пробіли (пробіли, переноси рядків) перетворюються в один пробіл.
Зверніть увагу, що спецсимволи будуть видалені, перед спробою зіставлення шаблону. Це означає, що шаблон НЕ МАЄ містити будь-яких спеціальних символів (за винятком символів, що беруть участь в регулярному виразі) або більше одного послідовного символу пробілу.

Список символів, які будуть видалені:

! № # % . , : ; ? \ / ( ) + - “ ” _ ' " ` & ^ ? { } [ ] < > / \ | ! @ # $ % ^ ( ) + = ~ *


ВАЖЛИВО!

Видаляються тільки спецсимволи, зазначені вище, якщо спецсимволів немає в списку, але вони є у тексті, то вони також повинні бути в шаблоні (наприклад лапки «»).

Приклад 1:

Текст, який побачить абонент:
Добрий день, Олексію!
Ваш баланс: 1000 грн.
Детальніше на сайті http://www.vashbalans.ua або за телефоном: 38(044)777-77-77
Компанія «Вашбаланс»

Шаблон:

Добрий день \w+ Ваш баланс \d+ грн Детальніше на сайті httpwwwvashbalansua або за телефоном 380447777777 Компанія «Вашбаланс»

Приклад тексту, для реєстрації в Viber:

Добрий день, Олексію!
Ваш баланс: 1000 грн.
Детальніше на сайті http://www.vashbalans.ua або за телефоном: 38(044)777-77-77 Компанія «Вашбаланс»

Приклад 2:

Текст, який побачить абонент:
Vidpravlennia (20400111223344) vid FOP ivanov vzhe u viddilenni 123 Kyiv. Do splaty 0 UAH. Platne zberihannia z 3.01. Detali za posylanniam https://website.ua

Шаблон:

Vidpravlennia \d+ vid (\S+ )*\S+ vzhe u viddilenni (\S+ )*\S+ Do splaty (\d+) UAH Platne zberihannia z \d+ Detali za posylanniam \S+

Приклад тексту, для реєстрації в Viber:

Vidpravlennia (20400111223344) vid FOP ivanov vzhe u viddilenni 123 Kyiv. Do splaty 0 UAH. Platne zberihannia z 3.01. Detali za posylanniam https://website.ua

Приклад 3:

Текст, який побачить абонент:

Замовлення 205094. Посилання для оплати на суму 3999 грн. https://website.ua/page1/ . 0(800)1111111

Шаблон:

Замовлення \d+ Посилання для оплати на суму \d+ грн \S+ 08001111111

Приклад тексту, для реєстрації в Viber:

Замовлення 205094. Посилання для оплати на суму 3999 грн. https://website.ua/page1/ . 0(800)1111111

Звірка шаблонів з текстом

Алгоритм звірки шаблонів використовує офіційні бібліотеки регулярних виразів і слідує їх правилам, за винятком процесу очищення шаблонів від спецсимволів, які не беруть участі в регулярному виразі, який був введений для поліпшення продуктивності.

У наступних випадках шаблони будуть відхилені:

Регулярний виразВиключенняПриклад некоректного шаблонуПриклад коректного шаблону
ПрапорціШаблони не можуть починатися з таких прапорців як “/” або “/ui”/Hello \w+ your order number is \d+/uiHello \w+ your order number is \d+$
Пробіли

Шаблон не може починатися з пробілу та закінчуватися пробілом. Так само такі вирази будуть розглядатися як пробіли, якщо вони стоять на початку або в кінці шаблону.

Шаблон, що починається з цих виразів буде відхилений:
“\s”, “\s+”, “(\S+\s+){1,10}”

пробілHello \w+ your order number is \d+пробіл

\sHello \w+ your order number is \d+

\S+\s+){1,10}пробілHello

Для повторень в кінці:
Hello (\S+\s+){1,10}

без пробілуHello \w+ your order number is \d+без пробілу

без пробілуHello \w+ your order number is \d+без пробілу

(\S+\s+){1,10}без пробілуHello

Для повторень в кінці:
Hello (\S+\s){1,9}\S*
або
Hello(\s\S+){1,10}

Два пробіли поспільШаблон не співпадає з текстом за наявності подвійного пробілу в будь-якому місціHello \w+ your order number is(пробіл,пробіл)\d+Hello \w+ your order number is(пробіл)\d+
Перенос рядкуШаблон не може містити перенос рядкуHello \w+\n
Your order number is \d+
Hello \w+ your order number is \d+
Відсоткові змінніВикористання в шаблоні “%” некоректне. Шаблон має містити тільки “\w+” або “\S+” или “\d+”Hello %w+ your order number is %d+Hello \w+ your order number is \d+

Наступні вирази є неприпустимими іх необхідно замінити:

[`space?`] або [`space*`]

[`\\s?`] або [`\\s*`]

[`(\\s)?`] або [`(\\s)*`]

[`space+`] або [`space`]

[`\\s+`] або [`\\s`]

[`(\\s)`] або [`(\\s+)`]

Максимальне число символів у шаблоні – 500 (у транзакційному повідомленні – до 950)

ВАЖЛИВО!

Повідомлення, які при відправці не пройдуть перевірку на відповідність погодженому шаблону, НЕ можуть бути відправлені.
Рекомендуємо використовувати сценарій Viber+SMS, при якому у разі недоставки повідомлення у Viber, абонент отримає SMS.



  • No labels