Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

На даному етапі клієнт формує своє повідомлення. Необхідно обрати для розсилки Альфаімена з випадаючого списку доступних альфаімен  (поля: Оберіть Альфаім'я Viber, Оберіть Альфаім'я BiP, Оберіть Альфаім'я SMS)

При виборі каналів Viber / BiP, необхідно обрати тип повідомлення:










Інтерактивне - Передбачає можливість отримання відповіді від абонента, якому було адресовано повідомлення на номер телефону, закріплений за ініціатором розсилки (клієнтом системи масових розсилок).


Транзакція - Відправлення повідомлень тільки з текстом, без можливості заповнювати поля «Посилання на картинку», «Назва кнопки», «Посилання на кнопку».


Реклама -  Передбачена відповідна тарифікація по даному напрямку, існує можливість заповнювати поля «Посилання на картинку», «Назва кнопки», «Посилання на кнопку». 

Увага! При створенні розсилки існує можливість вибору типу Viber повідомлень, який враховується в залежності від профілю клієнта (якщо в профілі клієнта буде вказано тільки один тип повідомлення «транзакційний», при створенні розсилки аналогічно буде вказано за замовчуванням «транзакційний», при цьому тип «рекламний» буде неактивний, без можливості вибору). Аналогічне правило застосовується в разі вибору в профілі клієнта тип «рекламний», тоді при створенні розсилки тип «транзакційний» буде не доступний для вибору. Якщо в профілі клієнта обрані одночасно Транзакційний/Рекламний/Інтерактивне Viber повідомлення, клієнт може самостійно вибрати необхідний тип каналу, в залежності від змісту тексту повідомлення.

Viber/BiP Транзакція:

Viber/BiP Реклама:

ВАЖЛИВО!
При виборі рекламного типу Viber повідомлень існує можливість обрати додаткові атрибути:

  • Посилання на картинку

В цьому полі користувач має змогу додати посилання на картинку, яку отримувач бачитиме в повідомленні

  • Назва кнопки

Тут Ви маєте змогу додати назву кнопки, яку бачитиме отримувач

  • Посилання на кнопку

Назва

Опція

Посилання на вихідний ресурс

Відкриття чату 1 на 1 із сервісом(у випадку, якщо послуга двостороння)

Додає номер телефону

Відкриває паблік акаунт( якщо компанія/послуга в наявності)

Відкриває діалог з ботом і запускає подію, розпочату розмовою

Відкриває бота на інформаційному екрані

Відкриває клавіатуру Viber з номером телефону у запиті

Відкриє камеру для зйомки QR коду

Будь-що інше

В цьому полі користувач може додати будь-який необхідний атрибут, який отримувач бачитиме в повідомленні.

Viber/BiP Інтерактивне:

Viber/ BiP Параметризована:

SMS Індивідуальне повідомлення:

SMS Параметризована:

Увага! При виборі типу розсилки «Параметризована» є можливість обрати параметри за допомогою кнопки { } і додати їх в тіло тексту. Також наявна можливість додавати емодзі за допомогою відповідної кнопки. Створення бази контактів детально описано в розділі «Контакти».

Використання короткого посилання:

При необхідності додати до тексту повідомлення URL-посилання користувач може використовувати вбудований інструмент для генерації короткого посилання. Це дозволить зменшити кількість символів в тексті повідомлення (в разі якщо оригінальне посилання має велику кількість символів), а також дозволить відслідковувати кількість переходів за посиланням.

Форма генерації короткого посилання знаходиться зверху сторінки інтерфейсу та відкривається по натисканню:

Далі необхідно ввести своє посилання та натиснути кнопку Створити коротке посилання:

Зверніть увагу!!!

  • Коротке посилання дійсне протягом 3 місяців

  • Кількість переглядів в звіті буде оновлюватися, також, протягом 3 місяців

  • Якщо ви вирішили не використовувати коротке посилання, здійсніть його видалення, натиснувши червону кнопку

  • Використовуйте коротке посилання тільки в тій розсилці, в якій його згенерували, інакше це призведе до некоректних даних в ваших звітах

Після закінчення створення повідомлення його можна попередньо переглянути до відправки та натиснути Далі.

Результати розсилки можливо отримати через завантаження файлу в списку розсилок. Відповідь користувача на розсилку буде вказано навпроти номера телефону, на який проводилася інтерактивна розсилка.